חשיבות שמירת אנשי קשר
הלקוח במקום הראשון! כדי לתת ללקוח שלנו שירות אישי וטוב, חשוב שיהיה לנו את כל הפרטים שלו זמינים ונגישים.
במערכת CRM יועצים, כל פרטי הלקוח יופיעו לכם במסך אחד, עם לוג משימות ופעילויות ורשימת אנשי קשר השייכים לארגון. תוכלו לייבא באמצעות אקסל אנשי קשר מכל פלטפורמה בה הם שמורים לכם- טלפון נייד, גוגל שיטס, אאוטלוק ועוד.
להלן הסבר כיצד לעשות זאת במערכת CRM יועצים
שלב ראשון: יבוא לקוחות/כרטיסים , ראו פוסט הסבר בלינק.
שלב שני: ביבוא בחרו "יבוא אנשי קשר" ובחרו/גררו בקובץ הרלוונטי
שלב שלישי: "מזהה רשומה במערכת" הפרמטר לפיו תרצו שהמערכת תזהה לאיזה כרטיס/לקוח איש הקשר משוייך
שלב רביעי: סנכרון שדות המערכת עם העמודות באקסל, כפי שעשיתם ביבוא כרטיסים/לקוחות.
במידה ויש יותר משני אנשי קשר בכרטיס/לקוח
- בחרו/גררו את אותו הקובץ שוב
- ודאו שיש התאמה בין השדה במערכת לעמודה באקסל
- לחצו על כפתור "התחל יבוא"
חזרו על רצף הפעולות הנ"ל כמה פעמים שצריך לפי מספר אנשי הקשר שאתם מוסיפים.