מרכז מידע יועצים CRM

ווטסאפ

קבלת לידים מהודעת ווטסאפ

אחרי שחיברתם ממשק ווטסאפ ניתן להגדיר מה יקרה אם הלקוח לא קיים מסך קבלת לידים אפשר להשתמש בשורה קיימת או להוסיף מנגנון קליטת ליד חדש נסמן V בהצגת אפשרויות מתקדות בשדה חיבור טלפון נרשום את מספר הטלפון...

חיבור ממשק וואטסאפ

כדי להתחבר לממשק ווטסאפ נלך להגדרות>מודולים וממשקים>סמס ווטסאפ וטלפון>ממשק לווטסאפ נלחץ על הכפתור 'ממשק לווטאסאפ' נבחר ב+הוספת מספר דרך yoatsim נשמור ונפעיל את השרת (יש להמתין כדקה עד שהשרת מוכן לפעולה)  נלחץ connect יפתח לנו חלון סריקה של קוד- ונסרוק את הקוד...

שגיאת ווטסאפ – האם מספר השולח מחובר

הודעת שגיאה: האם מספר השולח מחובר? הכנסו להגדרות/מודולים וממשקים/סמס וואטסאפ וטלפון: אם הווטסאפ הפסיק לעבוד מומלץ לנסות אתחול/Reboot או לנתק/Logout את המספר ולמחבר אותו מחדש. אין צורך למחוק את השרת. מעוניינים בעוד פרטים לשליחה וקבלת הודעות ווטסאפ למערכת ניהול...

בניית תבניות סמס/ווטסאפ

חסכון בזמן הוא חלק חשוב במערכת CRM יצירת תבניות קבועות, עם שתילת שדות מכרטיס הלקוח/תיק (שניתן גם לערוך במידת הצורך) חוסך באופן משמעותי בזמן העבודה. במערכת CRM יועצים, קיים ממשק לווטסאפ איתו תוכלו לשלוח ולקבל הודעות ווטסאפ, והכל נשמר בלוג הפעילויות של כרטיס הלקוח/תיק....

קישור בווטסאפ לא נפתח

שלחתם ממערכת ה-CRM הודעות ווטסאפ עם קישורים ולקוח אומר לכם שהוא לא מצליח להיכנס לקישור? לרוב הבעיה היא שהלקוח לא שמר אתכם כאיש קשר. הפתרון: לחיצה על "אישור" בהודעת מערכת של ווטסאפ, כמוצג בתמונה או לבקש מהלקוח להוסיף אתכם כאיש קשר. מערכת CRM יועצים מאפשרת ממשק מלא...

(ישן) תקלות ווטסאפ- ממשק Waboxapp

במידה ואתם לא מצליחים לשלוח הודעות ווטסאפ מהמערכת, בדקו את הדברים הבאים: יש לוודא שווטסאפ ווב פתוח (במחשב כלשהו) ומחובר למספר הנכון לוודא שהפלאג של וובוקס פעיל ובצע ירוק נראה ככה גם אם הפלאג ירוק וגם אם לא לנסות לעשות רענון חזק ע"י לחיצה על Ctrl+F5 על מחשב מק לחיצה על...

(ישן) תקלות ווטסאפ- ממשק Waboxappהתקנת פלאג Waboxapp

התקנת הפלאג: אחרי לחיצה על המילה "פלאג" תפתח כרטיסייה בה תלחצו "הוספה לכרום" בחלון שיקפוץ לחצו "התקנת התוסף" כדי להפעיל את הפלאג, לחצו על הסמל של הפאזל בשורת הכתובת ואז על התוסף שהתקנתם תקפוץ לכם הודעה שהחשבון אינו מאומת, לחצו על הקישור הירוק על מנת להפעיל הכניסו את...

(ישן) תקלות ווטסאפ- ממשק Waboxappהרשמה ל Waboxapp

התקנת וובוקסאפ באתר וובוקסאפ, בתפריט העליון, יש ללחוץ על Pricing לבחור באופציה החינמית מלאו וסמנו בוי את המקומות המסומנים בצהוב ולאחר מכן לחצו "sign up" תראו הודעה שאומרת לכם שקיבלתם מייל (1), במייל לחצו על הקישור בכפתור הירוק (2) ולבסוף לחצו בהודעה שקפצה "המשך" (3)...

(ישן) תקלות ווטסאפ- ממשק Waboxappהפעלת ממשק ווטסאפ- Waboxapp

בתפריט ההגדרות הראשי, לוחצים על "מודולים וממשקים" הפעלת הממשק, שימו לב: שימוש בממשק זה מחייב מחשב כלשהו עם ווטסאפ ווב פתוח היכנסו לוובוקסאפ לאחר ההתקנה (פוסט נפרד), יש ללחוץ על "הטלפונים שלי" בתפריט שבצד שמאל ולהעתיק את הביטוי בשדה API Token  אותו תדביקו במערכת יועצים...

קבלת לידים

קבלת לידים מהודעת ווטסאפ

אחרי שחיברתם ממשק ווטסאפ ניתן להגדיר מה יקרה אם הלקוח לא קיים מסך קבלת לידים אפשר להשתמש בשורה קיימת או להוסיף מנגנון קליטת ליד חדש נסמן V בהצגת אפשרויות מתקדות בשדה חיבור טלפון נרשום את מספר הטלפון...

פתרון בעיות בחיבור לידים מפייסבוק

אם לא רואים את העמוד כנראה מדובר בבעיית הרשאות במערכת של פייסבוק ביזנס לבדוק את הנכסים(assets) שמוגרים לחשבון ולתת הרשאה ללידים (תמונה 1) אם הצלחתם לחבר את העמוד ועדיין לא מגיעים לידים צריך לתת הרשאה לאינטגרציות (תמונה 2) תמונה 1 תמונה...

שליחת לידים באמצעות טופס גוגל/Ads form

שליחת לידים מטופס גוגל ליועצים CRM לקריאה על הוספת מקור ליד ל-CRM בחשבון google ads כניסה לנכסים עריכת טופס לידים הדבקת הכתובת המתאימה לוובהוק דוגמה: https://app.yoatsim.co.il/api/landingPageGoogleForm/0000 הדבקת הטוקן המתאים...

שליחת לידים באמצעות אינטגרומט/מייק/make

שליחת לידים ממייק ליועצים CRM לקריאה על הוספת מקור ליד ל-CRM הוספת מודול HTTP - make a request פקודה מסוג POST Bosy type = RAW Content type = JSON Request content { "landingPageToken": "####-####-####", "name": "שם עסק או לקוח", "email": "מייל", "cell": "טלפון נייד",...

קבלת לידים ממרכזיה

כדי להגדיר שלוחת טלפון של המרכזיה לקבלת לידים- לתוך הCRM נכנס להגדרות /קבלת לידים חיצוניים   2. נוסיף מנגנון קליטה חדש : מרכזיה (או שם עם מספר טלפון אם יש לכם מספר קווים) נבחר כרטיס מהרשימה או נלחץ על הוספת לקוח 3. נמלא את יתר הפרטים ונלחץ על הוספה 4. בשורת הליד...

שליחת לידים באמצעות זאפייר

אם בחרתם לשלוח לידים דרך גורם מקשר כמו זאפייר או אינטגרומט/מייק ולא ישירות ל-CRM אז חשוב להקפיד על הגדרה נכונה. לקריאה על הוספת מקור ליד ל-CRM פקודת POST מבנה json ב-Headers להגדיר Content-Type = application/json כמו...

קבלת לידים ישירות מפייסבוק

בשלב ראשון נוסיף שורה מתאימה במסך קבלת לידים להסבר על הוספה ניתן לקרוא פה ואז: הצגת אפשרויות מתקדמות חיבור פייסבוק אימות ואישור בסיום האימות הפופ אפ נסגר לבד ונראה ב-CRM רשימת עמודים בחירת העמוד המתאים (חובה!) בלי השלב הזה לא ישלחו לידים למערכת בחירת טופס ספציפי (לא...

שליחת לידים מאתר WIX

הוספת אוטומציה מסוג וובהוק/webhook https://support.wix.com/en/article/wix-automations-sending-data-via-webhook כתובת לשליחה: https://app.yoatsim.co.il/api/landingPageData/0000 את הכתובת המדויקת ניתן לקבל בעמוד "קבלת לידים חיצוניים" לבחור שליחה מסוג custom להוסיף את...

שליחת לידים מאתר וורדפרס – אלמנטור – elementor

בפעולות אחרי שליחת הטופס להוסיף פקודת webhook כתובת לשליחה: https://app.yoatsim.co.il/api/landingPageForm/0000 את הכתובת המדויקת ניתן לקבל בעמוד "קבלת לידים חיצוניים" בתוויות של שדות הטופס יש לשים את הפרמטרים של המערכת: name, cell, email, landingPageToken...

קבלת לידים – יצירת טוקן חדש

* להוראות לקמפיינרים ראו כפתור "למפתחים" בהגדרות בתפריט העליון, בוחרים "קבלת לידים חיצוניים" בשדה "מקור הליד" חובה לבחור כרטיס קיים (כמוצג בתמונה בהמשך לדוגמא: "טופס צור קשר"), או ליצור כרטיס חדש. ממלאים את שאר הפרטים ולבסוף לוחצים על כפתור "הוספה". עד שתמלאו את כל...

טפסים

שליחת טופס לחתימה ללקוח

סרטון הסבר   שימוש רגיל הוספת הטופס המבוקש ללקוח מתוך דף הלקוח (בתחתית הדף)  בניית תבנית סמס/ווטסאפ/מייל לשליחת טופס שליחת הודעת סמס/ווטסאפ/מייל לאיש קשר ע"י בחירת התבנית המתאימה   הכנת התבנית מנהל מערכת ה-CRM המעוניין לעדכן ולהוסיף תבניות סמס/ווטסאפ/מייל...

הגדרת טפסים

הטפסים יערכו בקובץ וורד, בתוכו נשתול את השדות הרלוונטיים (שיתעדכנו אוטומטית בטופס) ולאחר מכן נעלה את הקובץ למערכת.   שלב 1- הוספת טופס: בתפריט ההגדרות, בוחרים "הגדרת טפסים" כמוצג בתמונה        שלב 2 - שם הטופס:  לחיצה על כפתור "הוספת טופס", נותנים...

הוספת שדה חתימה לטופס

הוספת שדה חתימה לטופס יעשה בשני שלבים: א. הגדרת השדה במערכת CRM ב. שתילת תיבת טקסט לחתימה בקובץ וורד ( למעבר לפוסט עם הסבר מלא על יצירת טופס- לחץ כאן)   א. הגדרת השדה במערכת  CRM נבחר הוספת שדה נשנה את סוג השדה - לשדה חתימה נמלא את שם השדה, לדוגמא: חתימת הלקוח...

שתילת שדות המערכת בטופס/ הגדרת טפסים

שלב ראשון: בתפריט ההגדרות, בוחרים "הגדרת טפסים" כמוצג בתמונה שלב שני: לחיצה על כפתור "הוספת טופס", נותנים שם לטופס ולוחצים "שמירה". שלב שלישי: שתילת הקודים של השדות בקובץ (לאחר לחיצה על כפתור "למפתחים") לחיצה על כפתור "למפתחים"  בחירת כרטיס רצוי בחירת שדה רצוי העתקת...

דוחות

הצגת דו"ח במסך הראשי

ניתן לבחור איזה מידע יעלה בכניסה למערכת ואיזה מידע יעלה בלחיצה על הכפתורים הגדולים הירוק והכחול. כניסה למסך ניהול משתמשים סימון V על אפשרויות תצוגה בחירת הדו"ח הרצוי בעמודות "נתונים בכניסה", "כפתור ראשי כחול", "כפתור ראשי ירוק" לימדו עוד על בניית...

יצוא נתונים לאקסל

ניתן לבצע יצוא לאקסל מהCRM בכמה אפשרויות: דרך חיפוש מתקדם >> פעולות על התוצאות >> יצוא דרך דוחות>>יצוא   חיפוש מתקדם  בחיפוש מתקדם ניתן להוציא דו"ח נתונים לפי חיתוכים שונים. נבחר את סוג הכרטיס, התהליך, הסטטוס והשדות שנרצה להציג. ניתן לעשות סינון...

הוספת דוח חדש

ליצרת דו"ח חדש, נלחץ על הגדרת דוחות/תצוגות   2. במסך הגדרת דוחות נלחץ על כפתור 'דוח חדש'   3. ניתן שם לדו"ח ונבחר את סוג הכרטיס   4. נבחר את סוג פרטי הכרטיס ומתוכם את השדות שנרצה שיופיעו בדו"ח ניתן לבחור שדות מסוגים שונים של פרטי כרטיס.   5. לסיום...

אוטומציות

אוטומציות

מערכת CRM יועצים מאפשרת מקסימום פעולות במינימום מאמץ. אוטומציות הן סדרת פעולות שהמערכת מבצעת לבד, ברצף מוגדר מראש על ידי המשתמש . להלן חלק מהאפשרויות השונות: בשינוי סטטוס ניתן להפעיל רצף של פעולות שכולל: פתיחת משימה, שליחת הודעות...

ממשק למרכזיית טלפון

ממשק למרכזיית טלפון כולל 3 רכיבים: פלאג click to call. לחיצה על אייקון החיוג ליד המספר תפעיל חיוג ללקוח 2. כל שיחה נכנסת ויוצאת נשמרת בלוג הפעילות של הלקוח 3. ניתן להאזין לשיחות...

מיילים

תיעוד מיילים נכנסים

המערכת יודעת לתעד מיילים נכנסים למשתמשי אופיס 365 הגדרות >> מיילים ויומן >> Outlook * כל יוזר בנפרד צריך לחבר את המייל שלו * למודול זה תוספת מחיר לכל יוזר ניתן לטפל במיילים נכנסים בשתי דרכים תיעוד רק של מענה למיילים שיצאו מהמערכת מתאים למקרה שיש מספר...

חותמת אישית במייל

מסך ניהול תבניות דוא"ל ברוב המקרים נרצה לסיים הודעה עם חתימה/פרטי השולח/העסק ניתן להכניס לתבנית ההודעה את פרטי השולח ע"י שימוש בקודים: {[userName]} {[userFullName]} {[userMail]} {[userPhone]} {[userExtraData]} אם נרצה לשים תמונה שונה לכל יוזר ניתן להשתמש בשדה מידע...

הגדרת תבניות מיילים

לכל עסק יש הודעות המשתנות רק לעיתים נדירות. לצורך זה ניתן להשתמש בתבניות מייל כדי לשלוח הודעות קבועות הכוללות תוכן קבוע, קישורים, טפסים לחתימה ועוד.. חברו הודעה ושמרו אותה כתבנית, ולאחר מכן תוכלו לעשות בה שימוש חוזר בעת הצורך במקום לכתוב כל פעם את אותו התוכן מחדש....

הוספת קובץ לתבנית מייל

שלבי ביצוע: כניסה לניהול תבניות מיילים הצגת אפשרויות מתקדמות (שלב 1) העלאת הקובץ למערכת (אפשר גם קישור לקובץ חיצוני) (שלב 2) הוספת הקישור (או תמונה) לתבנית (שלב 3) ניתן לערוך את הטקסט של הקישור סימון המרה לקובץ מצורף (שלב...

עיצוב תקין להודעת דוא"ל

הודעת דואר אלקטרוני תקינה מכילה HTML תקין. זה כולל עיצובים, קישורים ותמונות. קוד המקור של הודעה כזאת יהיה יחסית קצר ובערך כפול באורך מאורך הטקסט עצמו. אם אורך ההודעה שלכם הוא מעל 20,000 תווים כנראה שהדבקתם תמונה (סעיף 2 להלן). שתי בעיות נפוצות בהכנת מייל:   הדבקה...

הוספת תמונה למייל

לתמונות יש ערך שיווקי מאוד גבוה. גם אם מדברים על אתר אינטרנט וגם אם מדברים על שליחת מייל. אם אנחנו רוצים להטמיע תמונה בתוך המייל, אנחנו נעשה את זה ע"י שימוש באייקון "הוספת תמונה" אחרי הלחיצה נתבקש להכניס את ה-URL (הכתובת של התמונה) אם אין לכם את הכתובת של התמונה. זה...

יבוא יצוא ואקסל

יצוא נתונים לאקסל

ניתן לבצע יצוא לאקסל מהCRM בכמה אפשרויות: דרך חיפוש מתקדם >> פעולות על התוצאות >> יצוא דרך דוחות>>יצוא   חיפוש מתקדם  בחיפוש מתקדם ניתן להוציא דו"ח נתונים לפי חיתוכים שונים. נבחר את סוג הכרטיס, התהליך, הסטטוס והשדות שנרצה להציג. ניתן לעשות סינון...

יבוא אנשי קשר מאקסל

הלקוח במקום הראשון! כדי לתת ללקוח שלנו שירות אישי וטוב, חשוב שיהיה לנו את כל הפרטים שלו זמינים ונגישים.  במערכת CRM יועצים, כל פרטי הלקוח יופיעו לכם במסך אחד, עם לוג משימות ופעילויות ורשימת אנשי קשר השייכים לארגון. תוכלו לייבא באמצעות אקסל אנשי קשר מכל פלטפורמה בה הם...

יבוא לקוחות/כרטיסים מאקסל למערכת

בתפריט ההגדרות נבחר יבוא ואז "יבוא לקוחות/כרטיסים"   גוררים או בוחרים את קובץ אקסל הרצוי ואז יפתח לנו המסך הבא בתחתית העמוד:   שלב רביעי: בשדה "סוג כרטיס" ניתן להשאיר את ברירת המחדל או לבחור את סוג הכרטיס הרלוונטי שלב חמישי: בדיקת כפילויות: מונעת הקמה של לקוח...

יומן

הצגת יומן גוגל

המערכת מאפשרת להציג את יומן גוגל ו/או דפים אחרים, כך שניתן יהיה לראות אותם בחלון נפתח מהתפריט העליון. כדי לקשר את היומן: 1. תחילה נעתיק את הכתובת מיומן גוגל: נבחר ב My Calender 3 נקודות נבחר ב Settings and sharing ונעתיק את Public URL to this calendar   2. במערכת...

הוספת יומן גוגל

הוספת יומן גוגל מאפשר לראות ביומן פגישות שנקבעו במערכת, ולקבל תזכורות לפגישות ביומן. כדי להגדיר את היומן: נלך להגדרות/מודולים וממשקים 2. נבחר מיילים ויומן/ממשק ליומן 3. נבחר ביומן של גוגל/הוספת הרשאה ליומן גוגל ויפתח לנו חלון חדש להתחבר למייל של גוגל 4. לסיום נבחר את...

שליחת זימון ליומן משני

יש למצוא את מזהה היומן לפי ההוראות בתמונות הנ"ל עברית או אנגלית להדביק את הערך בשדה מייל של איש הקשר הזימון ישלח ויופיע תחת היומן החדש

API

API ממשק למרכזיה

1. בעמוד מודולים וממשקים לבחור את הספק המתאים 2. פקודת POST לכתובת כפי שרשום במערכת { "did": "dialer - המספר במרכזיה", "cnumber": "client/customer number", "ivruniqueid": "מזהה ייחודי של השיחה", "start": 4, (unix time) "totaltime": 5, (seconds) "extension": "מזהה...

API עדכון פרטי לקוח

1. פתיחת הרשאת חיצוני+עריכה לדוח כלשהו 2. פקודת POST לכתובת עם מזהה הדוח https://app.yoatsim.co.il/api/reportBuilder?uid=xxxx-xxx-xxxx-xxx 3. JSON במבנה הבא {ClientID: 123, Type: 5, Name: "s6", Value: 123} Type - סוג השדה (5-בחירה, 6-טקסט) ClientID - מזהה לקוח Name -...

מודולים וממשקים

הפעלת תוכנת עזר Yoatsim File Hub בטרמינל

לעבודה בטרמינל כל יוזר צריך לקבל פורט אחר הסבר עח התקנת התוכנה במסך מודולים וממשקים ניתן לקבוע את הפורט לכל יוזר (דורש הרשאת מנהל) בתוכנת עזר למלא את הפורט של היוזר ואת הנתיב לתיקייה הראשית...

הפעלת תוכנת עזר Yoatsim File Hub

אם אתם נתקלים בבעיה שלא רואים קבצים מקומיים או שלא ניתן לעבור לאאוטלוק אז צריך להפעיל את תוכנת העזר לחיצה על START חיפוש Yoatsim... לחיצה על התוכנה אם התוכנה לא נמצאת אז ניתן להתקין בקישור הזה * לעבודה עם טרמינל ניתן לקרוא...

ממשק לחשבונית ירוקה

המערכת מאפשר להתממשק לחשבונית ירוקה (ללא תשלום נוסף מעבר למנוי לחשבונית ירוקה) ניתן להוציא חשבוניות וקבלות של חשבונית ירוקה ישירות מתוך המערכת CRM איך מתחברים? בוחרים בהגדרות >> מודולים וממשקים >> חשבוניות וסליקה >> חשבונית ירוקה מעתיקים מתוך המערכת...

ממשק למערכת סליקה של קארדקום

על מנת להפעיל אפשרות זו יש לבצע הגדרה מתאימה במערכת ניהול של קארדקום בהגדרות->6. אישורית זהב -> 1. הגדרות לפי שפה.  למטה הגדרות למפתחים כתובת קבלת פרטי העיסקה תהיה: https://app.yoatsim.co.il/api/cardcom?token=XXXXXX במקום XXXXXX יש לרשום את המזהה מהגדרות דפי...

חיפוש מתקדם וקמפיינים

קמפיין מתוך חיפוש מתקדם

ניתן לשלוח הודעות או מיילים לכמות של לקוחות בלחיצה אחת. למשל שליחת הודעות שיווקיות בחגים, הודעות לקבוצות של לקוחות וכו'. 1. לחיצה על חיפוש מתקדם בתפריט העליון וביצוע החיפוש * ניתן לדלג על ביצוע החיפוש אם אתם כבר רואים את התוצאות הרצויות הסבר על חיפוש מתקדם 2. בפעולות...

חיפוש מתקדם

ניתן לבחור בחיפוש מתקדם מהמסך הראשי בתפריט העליון   נבחר את השדות שנרצה שיוצגו בחיפוש   נסנן את הנתונים לפי השדות הרלוונטיים (השדות מחולקים לפי סוג השדה, לדוגמא שדה אזור נמצא תחת שדות טקסט, ושדה מתאריך קליטה נמצא תחת שדות תאריך) ונבחר חיפוש לקוחות.  ...

עדכון שדות בחיפוש מתקדם

כדי לעדכן שדה לכמות של כרטיסים בבת אחת - ניתן לבצע חתך של הנתונים דרך חיפוש מתקדם ולעדכן את השדות הרלוונטיים. נבחר בחיפוש מתקדם בתפריט העליון (מתוך המסך הראשי) תחילה נבצע סינון לכל הכרטיסים כדי לבחור את הכרטיסים שבהם נרצה לבצע שינוי נסמן וי על השדה המתאים ונבחר את...

דילוג לתוכן