הטפסים יערכו בקובץ וורד, בתוכו נשתול את השדות הרלוונטיים (שיתעדכנו אוטומטית בטופס) ולאחר מכן נעלה את הקובץ למערכת.
שלב 1- הוספת טופס: בתפריט ההגדרות, בוחרים "הגדרת טפסים" כמוצג בתמונה
שלב 2 – שם הטופס: לחיצה על כפתור "הוספת טופס", נותנים שם לטופס ולוחצים "שמירה"
שלב 3 – בחירת שדות לשתילה בקובץ וורד
1. לחיצה על כפתור "למפתחים"
2. בחירת הכרטיס והשדה הרצויים
3. העתקת הטקסט שמופיע בתיבת "הכנס" לדוגמא: לשם לקוח נעתיק {[name]}.
שלב 4- שתילת השדות בקובץ וורד
הדבקת הערך שהעתקנו למיקום השדה בקובץ
CRM שלב 5- שמירת הקובץ במערכת
נגרור את הקובץ לאחר העריכה לתוך התיבה:
להוספת חתימה לטופס – ראה את הפוסט הוספת שדה חתימה לטופס