שאלות תשובות

האם אני יכול להעביר לקוחות ממערכת אחרת?

כן. ניתן לטעון למערכת קובץ אקסל עם פרטי הלקוחות.

וניתן גם לייבא פעילויות, משימות וחשבוניות

האם ניתן לקלוט לידים מדפי נחיתה?

כן!
המערכת יודעת לקלוט לידים דרך ה-API שלנו ובנוסף ניתן לשלוח למערכת מייל עם זיהוי מיוחד והמערכת תייצר כרטיס לקוח עם כל הפרטים.

האם יש הגבלה בקליטת לידים?

אין הגבלה!

ניתן להעלות לידים מכמה מקורות שונים (דפי נחיתה, פייסבוק וכו') וללא הגבלה במספר הלידים.

החלטתי להפסיק את המנוי. האם אוכל לקבל את המידע שלי?
ניתן להוציא פלט אקסל של כל הלקוחות ואנשי הקשר ולהעביר לתוכנות אחרות.
האם המנוי הוא עם התחייבות?

המנוי הוא ללא התחייבות!

החיוב מתבצע פעם בחודש, לפי השימוש בפועל, וניתן להפסיק את המנוי בכל עת.

אבטחת מידע

אנו עושים מאמצים לשמור על אבטחת מידע. המידע של כל לקוח הוא שלו בלבד ואנו לא עושים בו שום שימוש.
בנוסף יש במערכת מנגנון לזיהוי פעילות חשודה של משתמשים. במידה ואחד העובדים עושה שימוש חשוד המערכת תזהה אותו ותשלח התרעה לחשבון הראשי במערכת (לא קיים בכל המסלולים).

אני מוכר מספר שירותים/מוצרים. האם אפשר לשייך לקוח למספר תהליכים שונים?

כן! ניתן לשייך לקוח לתהליכים שונים ללא הגבלה.
מנהל המערכת יכול להגדיר בקלות את התהליכים (והסטאטוסים) בארגון שלו כולל התרעות לכל סטאטוס.

האם יש הנחה אם חותמים התחייבות לשנה?

המנוי הינו חודשי אך אנו תמיד גמישים לייצר עסקה שתהיה נוחה ומשתלמת

האם אפשר לחייב מהמערכת (סליקה)?

אכן כן. במערכת קיים ממשק למערכות קארדקום וקרדיט גארד.

כל מה שאתם צריכים זה חשבון פעיל באחת מהן. 

ניתן גם תמיד לפתח ממשק חדש למערכת נוספת, בתוספת עלות פיתוח חד פעמית.

פתחו חשבון עכשיו

החל מ-99 ש"ח לחודש

שבוע נסיון חינם

דילוג לתוכן